Date
Category
Film and Video, Intern Kommunikation, Ledelseskommunikation
About This Project

Grundfos har store ambitioner om vækst og globalisering. I takt med at organisationen vokser og bliver mere global opstår behovet for at sikre, at koncernens værdigrundlag stadig bliver oplevet som relevant og vedkommende af de tusindvis af nye medarbejdere, der hvert år kommer til.

Koncerndirektionen besluttede derfor at revitalisere værdigrundlaget og gennemføre en global udrulning af værdierne. Målet var, at alle medarbejdere i koncernen fik lejlighed til at forholde sig til værdierne personligt og diskutere med kollegerne, hvad værdierne egentlig betyder i det daglige arbejde, og hvordan værdierne er med til at gøre Grundfos til noget særligt i markedet.

StøvringWoodward Communications medvirkede som kommunikationsrådgiver gennem hele forløbet og var blandt andet med til at:

  • Formulere de revitaliserede værdier
  • Planlægge den globale udrulning
  • Udvikling af forskellige materialer til udrulningen, bl.a. film, taler, dilemmacases, events, guidelines

StøvringWoodward Communications havde en virkelig god indlevelsesevne og forstod formålet med, hvad vi ville med vores værdiproces. Vi mærkede slet ikke, at konsulenterne kom udefra, de var en del af vores team. Vi fik et kompetent modspil til, hvordan vi skulle gribe uldrulningen an og solidt input til aktiviteterne baseret på viden om, hvad der virker og ikke virker i en stor, international organisation, siger Lisbet Thyge Frandsen, GSVP People & Strategy hos Grundfos.